Η ΣΕΜΙΝΑ ΔΙΓΕΝΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΤΗΝ ΝΑΝΑ ΜΟΥΣΧΟΥΡΗ!


Πριν από χρόνια, στο ξεκίνημα της εκπομπής μου '' Κοίτα τι Έκανες'' στην ΕΡΤ, είχα τη φαεινή ιδέα, να καθιερώσω...την τοποθέτηση ενός κουμπαρά, στην είσοδο του στούντιο.

Σ αυτόν, θα έβαζαν ένα ποσόν, οι πολύ σημαντικοί και διάσημοι καλεσμένοι μου και στο τέλος κάθε μήνα, θα σπάγαμε τον κουμπαρά και θα δίναμε αυτό το ποσόν, σε ανθρώπους που το είχαν πραγματικά ανάγκη. Για να δίνω το καλό παράδειγμα, έβαζα, στο πρώτο ''γύρισμα'' του μήνα, παρουσία των συνεργατών μου και της παραγωγής, 3.000 ευρώ, από το μισθό μου.

Ισως κάποιοι από σας θυμάστε, πόσες εκατοντάδες επιφανών -και...εύπορων- καλεσμένων, (κυρίως τηλεοπτικών σούπερ σταρ, με υψηλότατο κασέ), είχαν περάσει απ αυτήν την εκπομπή και στην ΕΡΤ και στον ΑLPHA. Δε θα σχολιάσω τον...πενιχρότατο οβολό που κατέθεσαν, (10, 20 και μια-δυό φορές, 50 ευρώ) για κοινότητες, όπως το Xαμόγελο του παιδιού, τα Παιδικά χωριά ΣΟΣ, το ίδρυμα ''Θεοτόκος'' της Κύπρου κλπ κλπ

Η μοναδική καλεσμένη μου, η οποία, πριν ακόμη ολοκληρώσω την πρότασή μου, έβγαλε το μπλόκ των επιταγών της και έβαλε στον κουμπαρά του ''ΚΤΕ'', 3.000 ευρώ, ήταν η Νάνα Μούσχουρη!

ΜΟΝΟ αυτή, σε τέσσερα χρόνια!

Αν θυμάμαι καλά, εκείνο το μήνα, Σεπτέμβρη του 2004, συγκεντρώναμε χρήματα για τη Γιούνισεφ.

Καταγγέλω, λοιπόν τη Νάνα, γιατί δε μοιάζει με τους περισσότερους ''σταρ'', αυτής της χώρας! Και επιβεβαιώνομαι με τη νέα της κίνηση.


Από το mediasoup.