Ως ένα από τα ισχυρότερα όπλα κατά του κυκλοφοριακού προβλήματος της πόλης αναδεικνύεται ο προαστιακός σιδηρόδρομος, που ενώνει την Πάτρα με το Ριον. Δεκάδες χιλιάδες είναι οι επιβάτες που μεταφέρει κάθε μήνα, ενώ τα στοιχεία δείχνουν έντονες αυξητικές τάσεις.
Μόνο σε ένα απόγευμα του περασμένου Δεκεμβρίου μετακινηθήκαν 900 επιβάτες, ενώ όλοι ζητούν την επέκταση των δρομολογίων τουλάχιστον μέχρι τα Βραχνεικα από την δυτική πλευρά της πόλης και μέχρι τον Άγιο Βασίλη και τον Ψαθοπυργο, από την ανατολική πλευρά της.
Οι άνθρωποι του ΟΣΕ, όσοι απέμειναν μετά τις μετατάξεις, ευγενικοί και πρόθυμοι κάνουν ό,τι περνά από το χέρι τους για να εξυπηρετήσουν το κοινό, ενώ οι νέοι συρμοί προσφέρουν άνετη μετακίνηση με θέρμανση και κλιματισμό και είναι εύκολα προσβάσιμοι σε άτομα με ειδικές ανάγκες και ηλικιωμένους.
Μένει η αναπτυξιακή στροφή λοιπόν, που θα έρθει με την επέκταση των δρομολογίων, ενώ πρέπει άμεσα να επανεξεταστεί και η ώρα του τελευταίου από Πάτρα, καθώς το δρομολόγιο των 10.30 φαντάζει να είναι πολύ νωρίς, για τις σύγχρονες ανάγκες των Πατρινών.
Επίσης δεν θα ήταν άσχημο σε ώρες αιχμής να πυκνώσουν τα δρομολόγια, αφού και οι φοιτητές δείχνουν την προτίμηση τους.
Όπως σε κάθε τι επιτυχημένο στην πόλη μας, έτσι και στην περίπτωση αυτή, κάποιοι βαλθηκαν να "χτυπήσουν" τον προαστιακό με κάθε τρόπο.
Στα άξια της προσοχής μας είναι και η δικαστική διαμάχη με το αστικό ΚΤΕΛ, με την εκδίκαση ασφαλιστικών μέτρων που κατέθεσε η διοίκησή του και θα συζητηθούν την Τετάρτη.
Σύμφωνα με πληροφορίες πολλοί γνωστοί Πατρινοί και Ριώτες, δικηγόροι και απλοί πολίτες, θα κάνουν παρέμβαση υπέρ του ΟΣΕ, προσδοκώντας στην συνέχεια της απρόσκοπτης λειτουργίας του, προς όφελος μιας τεράστιας μερίδας πληθυσμού της περιοχής μας.
Τέλος θεωρείται επιβεβλημένη η παρέμβαση του Δήμου Πάτρας για την επίτευξη των στόχων διεύρυνσης των δρομολογίων, τουλάχιστον στα διοικητικά όρια του.
Από το thebest.gr.
Σχόλιο: Από όταν ξεκίνησε ο προαστιακός τα δρομολόγιά του πάνω στην ήδη υπάρχουσα γραμμή του ΟΣΕ είδαμε ότι συνολικά η κοινωνία της Πάτρας επικρότησε τη λειτουργία του. Ειδικά και μετά την αύξηση των εισιτηρίων στα λεωφορεία του αστικού ΚΤΕΛ, μεγαλώνει το ποσοστό των φοιτητών που εξυπηρετούνται με τρένα και λεωφορεία του ΟΣΕ από το σταθμό του Ρίου, για να μετακινηθούν προς το Πανεπιστήμιο. Η Πάτρα έχει μεγάλο κυκλοφοριακό πρόβλημα και σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να σταματήσουν τα δρομολόγια, ελέω των μονοπωλιακών συμφερόντων του ΚΤΕΛ. Αξίζει εδώ να σημειώσουμε ότι και το θέμα της κατασκευής του τραμ στην Πάτρα έχει ξεχαστεί από τους υπεύθυνους εδώ και καιρό...
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου