ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ: ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΡΟΪΔΙΑ ΜΕ ΤΑ ΚΑΡΤΟΚΙΝΗΤΑ



Όλοι σας πιστεύω θα έχετε παρατηρήσει ότι οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας έχουν επιδοθεί τον τελευταίο καιρό σε έναν αγώνα δρόμου, με προσφορές εκατοντάδων λεπτών χρόνου ομιλίας και γραπτών μηνυμάτων, για τους χρήστες των καρτοκινητών τους υπηρεσιών.
Επίσης θα έχετε παρατηρήσει -όσοι χρησιμοποιείτε κάποια από αυτές τις προσφορές- ότι μετά από λίγο καιρό παρουσιάζονται προβλήματα με την χρήση του τηλεφώνου. Πολλές φορές τα τηλέφωνα φαίνονται εκτός λειτουργίας ενώ έχουν "κανονικά σήμα", ή κάποιες ώρες της ημέρας η πραγματοποίηση κάποιας κλήσης από αυτά αποδεικνύεται όνειρο θερινής νύχτας, μιας και ό,τι νούμερο προσπαθήσεις να καλέσεις, σου δείχνει κατειλημμένο στην καλύτερη περίπτωση, χωρίς όμως αυτό να είναι.
Από την άλλη μεριά, όσοι έχουν συμβόλαιο με την οποιαδήποτε εταιρία κινητής τηλεφωνίας (και πληρώνουν το μηνιαίο τους πάγιο) μπορούν την ίδια ώρα να καλέσουν κανονικά, ακόμα και τον ίδιο αριθμό που ένα καρτοκινητό δεν μπορούσε να καλέσει μερικά δευτερόλεπτα πριν.
Η δικιά μου απορία είναι, γιατί από τις εταιρίες αυτές δεν χρησιμοποιούν κάποια από τα τεράστια κέρδη που εμφανίζουν, για να αναβαθμίσουν το δίκτυό τους και να μην παρουσιάζονται αυτά τα προβλήματα; Ας μην ξεχνάμε ότι τον Έλληνα τον έχει καταλάβει μια μανία με το κινητό και ενώ είμαστε μια χώρα με δέκα εκατομμύρια κατοίκους, έχουμε περίπου δεκαπέντε εκατομμύρια ενεργούς τηλεφωνικούς αριθμούς.
Εν τέλει, δεν είναι δυνατόν οι εταιρίες αυτές, που έχουν αναλάβει να διαχειρίζονται ένα αγαθό, όπως είναι αυτό της ελεύθερης και απρόσκοπτης επικοινωνίας, να το εκμεταλλεύονται με διακρίσεις, ανάλογα με τον «πορτοφόλι» του πελάτη και τα χρήματα που αφήνει σε αυτούς. Μήπως είναι η ώρα να σταματήσουμε να χρησιμοποιούμε τα κινητά τόσο, να μειωθούν τα κέρδη τους έστω και λίγο και επιτέλους να δώσουν σημασία σε όλους εμάς, που δεν έχουμε τα λεφτά και την διάθεση να τους «ακουμπήσουμε» ολόκληρους μισθούς προκειμένου να έχουμε ένα δικαίωμα (ή για κάποιους άνεση) που πλέον θεωρείται δεδομένο;

Επίσης να πούμε ότι η φωτογραφία της ανάρτησης είναι από ένα ενδιαφέρον άρθρο του away.gr, για την εξέλιξη της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα.

1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε... / 1 Δεκεμβρίου 2009 στις 6:34 μ.μ.  

ΕΙΣΤΕ ΤΕΛΕΙΩΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ. ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΔΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ EASY RECHARGE? ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΩΡΑ? ΜΙΑ ΜΕΡΑ? ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ? ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΛΕΤΕ ΕΤΣΙ ΜΑΛΛΟΝ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΣΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ! ΠΡΙΝ ΑΠΟ 20 ΜΕΡΕΣ ΠΑΛΙ ΕΚΤΟΣ ΕΙΜΑΣΤΑΝ. ΑΜΑ ΠΑΤΕ ΓΙΑ ΦΟΥΝΤΟ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΙΤΕ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΙΣ.
ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΛΕΣΩ ΣΤΟ 1222 ΑΦΟΥ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΡΕΩΝΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΟΝΑΔΕΣ? ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΕΣ.
ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΙΣΩΣ ΛΙΓΟΙ ΠΟΥ ΤΟΧΟΥΝ ΚΑΡΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΤΗΛ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΑΠΟΨΗ. ΑΛΛΑ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΚΟΛΙΑ ΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΝΑ 16ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΤΡΕΧΩ ΣΕ ΜΠΑΚΑΛΙΚΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΙΝΙ ΜΑΡΚΕΤ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΩ ΚΑΡΤΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΥΝΩ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΜΟΥ ΚΑΘΕ 3 ΚΑΙ ΛΙΓΟ.

ΜΕ ΑΝΑΓΚΑΖΕΤΑΙ ΝΑ BLOGARW ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΩΣ ΠΕΛΑΤΗΣ ΣΕ ΕΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ! ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΗ ΠΡΟΤΟΥ ΞΕΦΤΙΛΙΣΤΕΙΤΕ ΚΙ ΑΛΛΟ! ΑΝΟΙΞΤΕ ΜΙΑ ΨΑΡΟΤΑΒΕΡΝΑ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ.

ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΜΑΙΛ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΕΜΑΙΛ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΟΥ ΕΝΩ ΤΗΝ ΕΙΧΑ ΒΑΛΕΙ! ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΣΙΜΠΑΤΕ ΤΑ ΔΙΦΡΑΓΚΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 1222 ΔΗΛΑΔΗ? ΑΦΗΣΤΕ ΠΟΥ Η ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΜΟΛΙΣ 1,5 ΕΥΡΩ ΜΕΣΑ ΠΗΡΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΜΟΥ! ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΕΦΤΑΙΓΑ ΕΓΩ ΚΙΟΛΑΣ, ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΟΣΟ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΕΙΣΤΕ. ΚΑΙ ΠΗΡΑ ΕΣΑΣ ΣΤΟ 1222 ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΑ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ! ΑΚΟΥΓΑ ΜΟΥΣΙΚΟΥΛΑ ΕΝΑ 10ΛΕΠΤΑΚΙ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΚΟΠΗΚΕ Η ΓΡΑΜΜΗ!

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ. ΜΗΝ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΤΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ!


ΥΓ. ΟΤΑΝ ΠΑΣ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΜΑΙΛ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ! ΕΛΕΟΣ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΔΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙ! ΟΠΟΤΕ ΑΦΟΥ ΟΙ ΦΟΡΜΕΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ DOWN